Design – Vakantie doe-boek

Doel:

Een extra impuls geven aan de marketingcampagne rondom de zomervakantiecheck. Die check is altijd een mooie aanleiding om de klanten van onze opdrachtgever Stellantis N.V. uit te nodigen voor een werkplaatsbezoek. Een nieuw contactmoment kan een directe bijdrage leveren aan de werkplaatsactiviteit, maar ook een indirecte bijdrage in de vorm van klantenbinding voor de langere termijn.

Hoe:

Bax Projects ontwikkelde een Vakantie doe-boek voor de automerken Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel en Eurorepar Car Service met daarin allerlei leuke puzzels, kleurplaten en raadsels voor kinderen. Leuk voor onderweg naar de zomervakantiebestemming!

Dit Vakantie doe-boek was voor al deze merken beschikbaar in de juiste merkidentiteit. Naast de complete inhoud en het design voor de 5 verschillende merken, verzorgden wij ook het drukken van de boekjes en de handling en de distributie ervan naar zo’n 500 adressen.

Resultaat:

Een zomerse, leuke en positieve giveaway die de aandacht trok van de doelgroep, ongeacht de vakantiebestemming!