Blog

Eyecatcher, merkactivatie op niveau

Met de Eyecatcher kun je jouw producten tot grote hoogte laten stijgen en daarmee álle aandacht genereren die het verdient. Of dat nu op een beurs is, tijdens een event of langs de snelweg, jouw product wordt van alle kanten belicht. Overdag door de zon en ’s avonds met slimme belichting. De Eyecatcher is uniek in Nederland en laat daardoor de concurrentie ver achter zich.

Perfect voor jouw product

De Eyecatcher is super flexibel. Bax Projects helpt je graag om de juiste hoek te bepalen waardoor de unieke aspecten van jouw product optimaal belicht worden. Schuin, horizontaal, verticaal, op kijkhoogte van het langslopende of langsrijdende publiek of juist op grote hoogte? Stil of draaiend? Binnen of buiten? Met de inzet van de Eyecatcher is de sky the limit en krijgt jouw product maximale aandacht. Reken maar dat dat zich in vertaalt in flink wat leads!

Heb je vragen over de specificaties, bel ons op 030-888 31 77. Wij vertellen je er graag meer over.

 

Andere blogs:

Waarom zijn online events interessant voor bedrijven?

Waarom zijn online events interessant voor bedrijven?

Online events zijn een krachtige manier om je (internationale) doelgroep betrokken te houden bij je onderneming. Ze zijn efficiënt, laagdrempelig en betaalbaar, wat ze steeds aantrekkelijker maakt voor bedrijven wereldwijd. Of het nu gaat om webinars, virtuele...

Lees meer
Event Trends & Ontwikkelingen 2024

Event Trends & Ontwikkelingen 2024

Waarom verandert de evenementenbranche zo snel? Interesses en informatie evolueren meer dan ooit. De evenementenbranche moet zich snel aanpassen aan deze veranderingen, omdat deze industrie gebouwd is op de belangen van mensen. Met de opkomst van nieuwe...

Lees meer
Grijp de aandacht van de bezoeker

Grijp de aandacht van de bezoeker

Je staat op het belangrijkste evenement in jouw vakgebied. Het is dé kans van het jaar om zo veel mogelijk bezoekers op de hoogte te brengen van jouw bedrijf, dienst of product. Het is en blijft een uitdaging om bezoekers te boeien. Zeker in het digitale tijdperk...

Lees meer
Hoe vind je de ideale locatie voor live communicatie?

Hoe vind je de ideale locatie voor live communicatie?

Je bent vast wel eens op een evenement geweest dat bijna alles had: een fijne sfeer, prachtige locatie en goed bereikbaar – maar toch was er iets wat niet klopte. Wellicht sloot de locatie niet helemaal aan bij het DNA van het bedrijf of werd het evenement net iets te...

Lees meer
Hoe breng je een event naar een hoger niveau?

Hoe breng je een event naar een hoger niveau?

Heb je wel eens een cadeau ontvangen van een vriend, vriendin of een familielid wat je eigenlijk helemaal niets vond? Vast wel, toch heb je hem of haar vriendelijk bedankt en de indruk gegeven dat je het een prachtig cadeau vond. In het dagelijks leven zijn deze...

Lees meer
Persoonlijke maat in de communicatie herpakt zich

Persoonlijke maat in de communicatie herpakt zich

Sociale media, media die niet meer weg te denken is uit de communicatiemix. Helemaal niet gek aangezien het ons makkelijk is gemaakt met een groot publiek te communiceren. Op relatief eenvoudige wijze informeer of amuseer je een grote groep mensen met een stuk tekst,...

Lees meer
Een verbluffend beursstand ontwerp

Een verbluffend beursstand ontwerp

1. Stel doelen Stel doelen voordat je iets gaat ontwerpen. Denk na over wat je wilt bereiken en de boodschap die je wilt overbrengen tijdens de beurs. Je kunt een fraai ogende stand ontwerpen, maar als deze de waarden van je bedrijf niet overbrengen of je product of...

Lees meer
Laat je inspireren door duurzame event locaties

Laat je inspireren door duurzame event locaties

Wij hebben voor jou met zorg een overzicht samengesteld van bijzondere en inspirerende locaties die circulair, duurzaam of zelfs helemaal CO2 neutraal zijn. Circl Amsterdam Op deze locatie zie je hoe circulair bouwen tot leven komt; niet alleen de eventruimtes hebben...

Lees meer