Creëer een onvergetelijke beleving op afstand!

Wij geloven dat de bedrijven die in tijden van “paniek” zichzelf positief blijven profileren, sterker uit de crisis zullen komen. Naast het contact blijven onderhouden met klanten, prospects of leveranciers, is het contact met het team van essentieel belang. Hou het team met positieve prikkels “aan boord”!

Eerder deelden we een blog over de richtlijnen en mogelijkheden omtrent het organiseren van evenementen. In deze blog willen we andere communicatiemogelijkheden belichten. Want die zijn er in overvloed! De vraag is natuurlijk: wat heb je in deze tijd echt nodig, wat dient jouw doel en wat is passend en origineel? Wij zetten een paar ideeën voor je op een rij. 

  • Thuiswerkers bedanken en motiveren: bezorg een sympathiek feestje op de deurmat. Of het nu een ludiek ingepakt flesje handcrème is of een verrassende borrelbox. Niet de standaardpakketjes natuurlijk, maar geheel in jouw eigen identiteit.
  • Een persoonlijk gebaar: wat heeft jouw bedrijf, medewerkers of relaties de afgelopen tijd beziggehouden? De meest grappige, ontroerende en positieve verhalen verwerkt in een stijlvolle en corporate glossy.
  • Een steuntje in de rug en een persoonlijke aanmoediging: tijdens een video-ontmoeting (in een groep of individueel) wordt het allermooiste in een persoon uitgelicht, gewaardeerd en beschreven. Een tastbaar compliment om nooit meer te vergeten. Uiteraard kan dit ook “live” op locatie, mits de RIVM-richtlijnen in acht worden genomen.
  • Bezorg relaties een persoonlijke (en lekkere) verrassing: een tour door het land met een foodtruck of een ander bijzonder voertuig.
  • De energie van een live event vertalen naar een spannende videoproductie of een webinar met toonaangevende sprekers: denk aan een kennissessie, productpresentatie of een kort wekelijks item welke bijvoorbeeld via social media gepresenteerd kan worden.
  • Een online experience: in teamverband of individueel een raadsel in een spelvorm oplossen met een terugkerende online experience. Met als eindbestemming bijvoorbeeld een toekomstige activatie.

Bovenstaande suggesties zijn een positieve aanvulling op de bestaande communicatiemix, creëren een onvergetelijke beleving en zorgen ervoor dat je minimaal een “smile in the mind” krijgt van je relaties!